Aynı sebepten artık dayanamayıp yarına doktor randevusu aldım.
Memede kalma süresini kısalttım.
Emdikçe ara verdirip emzik verdim ara ara.
Emdikten sonra kaldırmadan beklettim.
Hep reflü yatagında yatıyor.
Bunlar genelde azaltmış gibi duruyor ama bazen uykuya dalıyor 10 dlk sonra yüzünğ ekşiterek uyanıyor. Artık kusacak diye emzirirken korkuyorum.
Bu konuda dertliyim konusu açılmışken içimi dökeyim dedim 😐