Merhaba anneler;
Kızım 4 ay 13 günlük. Yaklaşık 2 aydır üst damağında ortada beyaz nokta var. Son 15-20 gündür de alt damağında ortada aynı veya noktadan öıktı. Elleri sürekli ağzında. Bazen yakalarsa benim elimi de ağzına götürüp ısırıyor. Elime hafif pütür pütür bir şey geliyor o beyaz nokta olan yerden.
Diş olabilir mi? Çok mu erken diş için? 2 aylık olduğundan beri de aşırı bir salya akıtma durumu var.