Valla bazı doktorlar su verilmeli diyor bazıları kesinlikle vermeyin diyorlar ben anlamıyorum tuhaf bir durum. Benim oğlum Mart’ta doğdu ben 3 aylık olana kadar vermedim yani haziran ayına kadar sonra havalar sıcakladı diye 3 aylıktan sonra içirmeye başladım ara ara 2 3 çay kaşığı verdim sadece anne sütü alıyordu ama yine de içim rahat etmedi verdim az az