kubraF Ay atağında düzenimiz alt üst oldu geceler uykusuz oldu. Atak biter bitmez diş ağrıları başladı ve 1 hafta içinde alttan iki dişimiz çıktı. Diş dönemi 4. Ay atağına bin basar 🙄🙊🤦🏻♀️ Diş dönemi bir hafta eşimle beni maf etti geceler boyu battaniyede sallarsak sustu sadece. Tetagil diş tozu aldık çok iyi geldi. Sizde durumlar nasıl hala gece uykularımız ilk zamanlardaki gibi uzun değil umarım diş ağrısı bitince yine geceleri güzel uyur. 16 Aralık doğumlu kızım 😍 sizin dişler çıktı mı 🙂🙂😋💜
hankardeslerr kubraF 20 Aralıkta doğdu bebeğim 👶 Salyası çok akıyo, diş kaşıyıcı verdiğimde ısırıp çığlık çığlığa ağlıyor 🤷♀️ Oyuncaklarla savaş halinde herşeyi ağzına sokuyo. Ama görünürde henüz birşey yok 😊Beklemedeyiz 🌞
zuzula Bizde 24 aralık dogumluyuz atak dönemi geçti çok şükür gece uykusu da düzene girdi. ama salyalar fena arttı eller hic ağızdan çıkmıyor🤦🏻♀️
BIRICIKIM zuzula sanki ben yazmışım gibi hissettim benim kızımda 24 aralık doğumlu dış yok ama aklıma takılan menenjit asisi doktor cok muallakta birakti beni. Kilosu da fazla dedi ama sad3ce 7800 gram …algimiz iyice arttı.
Asellim 12 aralık doğumlu 4 ay atagı beni mahfetti gercekten daha yeni dizene girdi dşyebilirm. Eli sürekli ağzında huzursuz ama gorunurde bişey yok
zuzula BIRICIKIM benim oğlumun 3 hafta önce 7400 grdı normal sınırlar içinde bence… menenjit aşısının birinci dozunu olduk bu arada doktorumuz olmamızı önerdi☺️