Merhaba anneler 🤗 Saçlarımı griye boyatmıştım bir yılı geçti boyatmadım doğala dönüyorum. Yalnız bulunduğum yerin suyu berbat ve saçlarım çok yıprandı, kurudu, dolaşıyo, açılmıyo. Özellikle duştan sonra çok yoruyor beni. Sizlere sorum duştan sonra taramayı kolaylaştırmak için ne kullanabilirim? Gratisteki mavi sulardan aldım çeşme suyu mübarek hiç mi etki etmez 😫 Bu yüzden kaliteli işe yarar bi ürün olsun istiyorum. Şindiden teşekkürler 🙏