Nurhanalp Kızlar merhaba 3 ayılık bebegım var oturt ak ıcın belkı erken olabılır ama destekli hafıf hafıf oturtsam mı dıyorum siz nasıl yaptınız.
Hunilianne Nurhanalp 4.5 aylıkken doktor biz hafif hafif başla dedi. Bir kaç dakika destekli oturmak şekliyle
Merve Nurhanalp sizin doktorunuz yok mu ? Ona sorsanız. 3 aylık bebeğin oturtulmaması gerektiğini söyler
Nurhanalp Ebruayd1n bugun kontrolde doktorumu 6 ay dedı cok gec geldı bana o yuzden sorma geregi duydum başka bi doktorda yazısında 3 aydan sonra teklıf edın oturması ıcın demişti kucagınızda demişti
Nurhanalp Merve elbetteki var bugun kontroldeydık bılıyorsunuz kı doktorların görüşleride farklı farklı bu konuda doktorumuz6. Ay dedi başka bi doktor yazısında 3. Aydan aonra dıyor 🤦🏻♀️
Elifinannesi101019 Nurhanalp daha erken canim 4 de kucaginda yavas yavas oturt 5.5 du bizde desteksiz kendisi oturmaya başlamıştı ☺️😌 *her çocuk farklıdır gelişimi kendine özgüdür
Gulcemmm Nurhanalp aynn cnm bebek karra verio bazisi kndini kaldrmayi gec yapar bas kontrolü gec olur bnde o doktru izledm YouTube dan bunu bazisi 3aylkkn bazisi 5aylkkm yapar
Ebruayd1n Nurhanalp valla canm bende 4 aylıkken kucağımda oturtmaya bailadım ama hiç yere falan koymadım çünkü kendi başına oturamıyordu kamburlaşıyordu şimdi kızım 6 aylık oldu yere oturtuğum zaman dik durabiliyor sadece yanlarını destekliyorum doktorun doğru söylemiş aslında
Gulcemmm Nurhanalp bn 3bck aylikkn kucakta basladim oturtmy…bebk kndi belli ediyor oturmk istedgini yatırımda kndini kaldrmaya calsiiyrmu basini kontrol edebliyorsa yavas yavas kucakta baslayablrsiniz her bebegin gelsiimi farklı
Nurhanalp Gulcemmm başını kontrol edebılıyor donmelerede başladı zaman zaman kaldırmak ıstıyor kendıni
Ummuscetinkaya Nurhanalp 5 ay 8 günlük iki gündür desteksiz oturuyor ben destek yapıyorum o kendini kaldırıyor tutunup dik bir şekilde oturuyor, süreleri kısa tutmaya çalışıyorum, bırakın bebek hazırsa her şeyi yapıyor
Merve Nurhanalp 5 bucuk ayında oturtmaya başladım yavaş yavaş. 6. Aydan sonra destekli oturttum. Daha kemikleri yumusacık. Doktorunuzu dinleyin lütfen
Gulcemmm Nurhanalp o zman kucaginzda kisa süreli baslayablrsinz bence kndini kaldirmasi oturmk istemsinden olablr ben 3bck ayllkkn basladim ackcasi suan4 bcuk aylk destkli kanepeye oturtuorum 5dk
Mavisoglan-annesi Nurhanalp su anda baya erken sizin için..Oglum 1 hafta sonra 5 aylik olacak gecen gun doktordaydik. Oturtalim mi diye sorduk. Doktor da pusette oturabilir kucaginda oturabilir ama sen direkt destekli falan oturtma dedi. O bilir oturacagi zamani dedi. Oturmak istediğinde o kendiliginden kaldirir kendiaini dedi. Bizde simsi uğraşmıyoruz kendi ne zaman isterse.
Nurhanalp Mavisoglan-annesi evet bebege bırakın dıyorlar kucakta ki kısmı sormustım aslında bende tam olarak yerdeki icin cok ok erken onu biliyorum