herkese iyi akşamlar♥️
Henüz 3 haftalık anneyim ve son dakkika sezeryan oldum doğum yapalı bebeğim hiç doymadı hastanede şekerli su verdiler çünkü emmdikten sonra halen açtı.. sezeryandan bir gün sonra eve gittik bebeğim çok huysuzlaştı 2 gün dayandı sonra mama vermeye başladık.. şimdi ise 3 haftadır sütümü artırmaya çalışıyorum pompa aldım pompalıyorum bol su içiyorum ve her ne varsa süt artırmak için yapıyorum ve sütüm arttı ama halen doyacak şekilde değil 120ml mama içiyor ve benim sütüm 50ml .. hiç benim gibi yavaş yavaş süt artışı yaşayan oldu mu? Ben bebeğimi %100 emzirmek istiyorum😞