biryavuzkusu benim gittigim dr ilk ay kilo tartımı anneleri gereksiz uzer takılmayın dedi. Benim bebeğim de meme ve uyku haricinde hiç susmuyordu yetmiyo mu diyorum mamadan sonra yine emmek istiyordu şu anda 40 günlük emzirip bırakınca önceye gire daha iyi. Bende sezeryan olmuştum aynı şeyleri yaşıyoruz. Siz sadece emzirin bence sütünüz varsa mama vermemeye çalışın