Sulebrk oğlum 9.5 aylık. Okul öncesi öğretmeniyim, çocuk gelişimine hakimim. Önceleri çok kuralcıydım, hayatın kitaplardan ibaret olmadığını anladım. Serbest bıraktım çocuk kendi rutinini oluşturdu zamanla. Ayağımda da salladım, beşikte de, kucakta da . Şimdi kendi kendine uyuyor. Ayakta sallamak her yerde oluşturulabilecek basit bir düzen bence avantajlı bile😊 Annesi en iyisini bilir kendini kurallara başkalarına göre ayarlama 😊 ilerledikçe zaten düzeni oluşacak ❤️