Cigdemcey ya valla ben de öyle düşündüm acaba nasıl olur diye ama , gerçekten şimdi iyi ki diyorum . En azından bir düzeni oluşuyor. Kendisi de rahat etti biz de rahat ettik. Bir de benim kızımın uykusu çok hafif parkede yürüme sesimize uyanan bi çocuk. O yüzden bize çok iyi geldi .