Filizak Arkadaşlar izni bitmesine rağmen başlatılmayan oldu mu benim Haziran 15 inde bitiyor başlatmazlar diye aklıma takılıyor
Filizak Balyanakbal okul idaresine hiç söylediniz mi dilekçenize tarih yazdınız mı ben yazdım ona rağmen başlatmama olur mu
Balyanakbal Filizak yok henüz kimseyle konuşmadım benim de tesellim dilekçede tarih olması insallah sorun olmaz
Filizak Balyanakbal benim de Haziran başında dilekçemizi vermemiz lazım maaş işlerimiz başlasın hatta Mayıs sonu
Balyanakbal Hunilianne o kesin değil bence olması muhtemel o, daha öncede olabilir çünkü bazı illerde giriş çıkış yasağı orda yazan tarihten daha önce kalktı ve kolej müdürü bir tanıdık 1 Haziranda açılacak diyor tabi ne kadar doğru bilmiyorum
Balyanakbal Hunilianne evet ama söylemeye çalıştığım şey şu https://www.memurlar.net/haber/905022/normallesme-takvimi-ne-kadar-dogru.html