sumeyyez sezeryan oldum belden uyuşturularak. Ameliyattan sonra doktor 5-6 tane şekersiz nescafe ya da Türk kahvesi içmemi söyledi. 5 bardak nescafe içmiştim. 3-4 litre su içmemi söyledi bir de. Zorla da olsa 3 litre su içmiştim. Çok şükür hiç baş ağrısı yaşamadım. 4 buçuk ay oldu doğum yapalı. Son 1 buçuk aydır felaket bir bel ağrım var ama. Bilmiyorum doğumla mı alakalı ama öyle kitlenip kalıyorum bazen.