Merhaba. Rozasea teşhisi konuldu sivilcelerim için zoretanin 20 mg ile ilaca başladım. Yaklaşık 20 gün oldu. Dudaklarim çok kurudu fito krem sürüyorum. En büyük sikayetim ise yuzum cooook kızardı . Domates gibi oldu. Siz bu süreci nasıl geçirdiniz ? Neler kullandınız. Paylaşırsanız çok sevinirim ❣️