Bi tanıdığımın da bizden 3 ay büyük bebeği var. Bizimki 3 aylık o 6 aylık. Onun sağlık ocağından 2. Ve 6. Ayda rutin göz doktoru muayene sonucunu istemişler. Bizim sağlık ocağı böyle bir şey istemedi? Sizde durumlar ne. Sen götürmedin mi 2 aylıkken deyince şaşırdım