Keros Oğlum 17 aylık dede, baba, anne, cis, attı kelimelerini söylüyor. Geç oldugunu düşünüyorum. Sizce
Tuba Keros 15 aylık oğlumda bi kaç kelime söylüyor sadece. Ben geç olduğunu düşünmüyorum hatta gurur bile duyuyorum. Yaşıtında tanıdığım çok çocuk var hiç bir kelime bile söylemeyen🙇🏼♀️ Benim oğlum ama iki dil ile büyüdüğü için tüm cümle kurup konuşması biraz zaman alacak gibi geliyor
Deletedmom278 Keros 23 aylık oğlum 5 kelime söylüyor daha anne demedi. Bende normal olduğunu düşünüyorum.
DDK Keros her bebeğin gelişimi farklıdır kıyaslamamak gerekiyor bence akışına bırakın elbet konuşacak👍
Keremozaninannesi Keros gayet normal benimki 18 aylık 8-9 kelime söylüyor bazilarını unutuyor bir hafta söylemediği oluyor ben söyleyince tekrar hatırlıyor
kyrm Deletedmom278 benım oğlumda anne demıyor baba dede aba sınır oluyorum kı 21aylık olduk esım hamılelıgım dahıl toplasan 6ay durmadı yanımızda hem ana oldum hem baba oldum ama jala bı anne demedı 😁😁hatta herkese baba dıyo herkeseee 😁
Keros Deletedmom278 söylediklerimi anlıyor oyun oynuyoruz kitap okuyotuz beraber inşaşlah konulur diyelim
Deletedmom278 kyrm Babaya karşı zaafları var anlaşılan benimki de aynı bana da baba diyor eşime de. Sağlık olsun ne yapalım 😂