Benim oğlum 10 gün sonra 16 aylık olacak hala yürüyemiyor ama kanepenin kenarlarından tutup kalkabiliyor eşim küçükken bir rahatsızlık geçirmiş bende çok kiloluymuşum o yuzden gec yürümüşüm o yuzden hic kimsenin ne dedigi umrumda değıl kimsenin dediginide takmiyorum zamani gelince Allahın izniyle yürür önemli olan sağlıklı olması sağlıklı çok şükür birazcık tombikiz zamanla o tombikligimizde gider herkesin dediğini takacak olursak ohoooo o yüzden kimse icin kendini üzme herşeyin bir vakti saati vardır kuzucukta zamanı gelince yürür endişelenme canim