Merve2019 Aşırı huysuz herseye ama herseye ağlyo vede üstelik ayagmda sallamadan uykuya dalamyo yardmci olabilirseniz cok sevinirim
0211idrisali Merve2019 bizde öyleyiz 6ay 11günlük. Sanırım dişlerden böyleler bizim çıkmadı da daha. Eller sürekli ağızda vede uykuya direnme zor uyutuyorum. Geçici bir dönem doktorumuz öyle dedi🤷♀️
Ozlemyilmaz Merve2019 benim bebiş de 6 ay 9 günlük 2 disi cikti 3.çıkıyor huysuz geceleri sık uyanıyor.Acaba disten mi sizinkininde huysuzluğu
Gul_cel Merve2019 6 ay 9 günlük kızım bizde ayakta sallanmaya alıştık birazda kendim yaptım uyusunda sallarim dedim sanırım çoğu bebek ayni
Gul_cel Birkoalaanasi 3 aylık iken doktor dış cikartiyo dedi hala çıkartıyoruz ve daha gelmiş değil sanırım biraz daha surucek
MervEdiz 6 ay 16 günlük huysuz huysuz huysuz ay ne çekiyorum bi bilseniz yalnız değilmişim demek ki bende ek gıda mevzusundan ya da dişlerden olduğunu düşünüyorum
Arzuorhan Merve2019 6 ay 14 günlük son bir kaç gündür uykuya hasretim sabaha kadar uyutmuyor sürekli ağlayarak uyanıyor 🤦♀️
Zeyno111 Merve2019 6ay 23 günlükten bildiriyorum değişen bir şey yok 😅 2 dişimiz çıktı bir tanesini 1 hafta önce çıkardık diğerini daha önceydi bizde 6.aya girdik her şey değişti sanki uyanıyor gündüz 1 saate uykusu geliyor huzursuzluğu başlıyor. Ek gıda için ağzını kitliyor 5aylıkken tadımlara başlamıştık. Sürekli kafasını bir yerlere vuruyor koyduğum gibi başlıyor ağlamaya arkamı dönemiyorum gece ağlayarak uyanıyoruz o kadar sık ki 2-3 saat uyusam şoka giriyorum kalkıp kontrol ediyorum o derece😅 hele 1 haftada pilim bitti gibi 😕
EymeninAnnesi0212 Benimki 5 buçuk aylık ama iki dişimiz çıktı Allahım o iki diş çıkarken yaşadıklarım tam olarak senin anlattıkların 🤦🏻♀️ Ama merak etme belkide bir hafta sonra dişleri görüceksin uğraştırması uzun sürsede dişin patlaması kısa sürüyor anlık belkide 🌸
Asel_mina Merve2019 ayy benim kızım da öyle 🤦 hele bir enerji var çeyreği bende olsa heralde fişek gibi olurum😂
Utom 6 ay 8 günlüğüz huysuzluğumuz yok gelen dişimizde yok🤷🏻♀️ 34 haftalık doğduk ondan dişler geç gelebilir mi 😐