Merhaba kızlar. Bebeğimi Rutin kontrolüne götürmedim bu ay. Aşımızı da annemde kaldığım için sağlık ocağında misafir girişiyle yaptırdık. Kalabalıktı kilo boy ölçmedi. Baş çevresini kendim ölçtüm 40 cm. Değerine baktığımda %25 altında çıkıyor. 3 ay için 40 cm, sanırım olması gerekenden küçük😢 anlayan var mı baş çevresi ölçüsünden