Nhy Merhaba hanımlar kızıma hiç gündüz emzik vermedim sadece uyku zamanında verıyorum 9ay 20 günlük bundan sonra sanırım değişmez kendiside gündüzleri emziği hiç istemedi zaten sizin bebekleriniz emziği ne kadar kullanıyor :))
Nhy Evlatkokusu234 bizimde öyle ne güzel cogu gördüğüm ve arkadaşlarımda sürekli emzik oluyor tabiki yargılamıyorum ama en azından emzık sadece yatagında duruyor düştümü tekrar ağzına aldımı diye merak etmiyorum:))
Nhy Dygs93 hayır 3 ay emdi zar zor sütüm kesildi sonra siz hic vermediyseniz bu saatten sonra alısamayabilir :))
AlpOzlem11 14 aylık bebeğim sadece uykuya geçerken veriyorum onun haricinde hiç vermedim. Ama şimdi bıraktırmak istiyorum yavaş yavaş emziksiz uyumuyor