Setenayali Bebeğim 3ay 23günlük ayağını yere bastırınca adım atar gibi yapıyor ve çok mutlu oluyor bu aylarda oluşan bir refleks midir acaba ve bir zararı olur mu 3.5 4 aylık olan bebeklere ayağını bastırıyor musunuz
AhmetAlanya Setenayali bnmde kıızım 3 ay 18 gunluk canım aynı durumda suan adım atar gıbı doktor yurütmüştü hatta bas bakalım dıye bence reflekstir, tabıkı ben bastırmıyorum ustune ama bıraz dha zaman gecsin yurutece koyarım ıns 🙏🏻
deletedmom4842 Setenayali Hayır onlar şuan keşif zamanında her bebekte olur bu kısa kısa tutup yürütün eğer o da isterse
Sarisin Setenayali yaklaşık 3. Aydan beri aynı durum var oğlumda da çok uzun süreli olmamak kaydıyla 20-30 sn destekliyorum. Erken mi yürüyecekler acaba 😊
tgc Setenayali ya ben kucağım da falan ayağa kaldırmaya çalışıyorum ayaklarını basmıyor karnına topluyor hemen keşke bizim kızda bassa4 aylik
Setenayali AhmetAlanya ben biraz bastırıyorum da sorun olur mu diye merak ettim henüz oturtturmuyorum bile yürümek nerden çıktı ona şaşırdım 😁
Setenayali deletedmom4842 her bebekte oluyorsa sıkıntı yok o zaman etraftan daha çok erken diyenler oldu çünkü
Setenayali deletedmom4842 her bebekte oluyorsa sıkıntı yok o zaman etraftan daha çok erken diyenler oldu çünkü
Ygz Setenayali benim doktorum 2 hafta önce tuttu kolarından yürüttü ama bana sen asla yapma dedi. Basmasın ayaklarının üstüne henüz diye ama nedenini sormadım o an
Ygz Setenayali tabi öyle cnm. Anatomik yapısına zarar verir herhalde tam kemikleşmediği icin yoksa bizimkiside pek meraklı doktorumuzda öyle diyor🙄
Setenayali [bilinmeyen] zaten yorulunca kendisi basmıyor ama dikkatli olacağım bundan sonra teşekkürler
tgc Setenayali yok illa hadi dur falan demiyorum da kucahimdayken arada deniyorum. İlk kızım maşallah refleksleri çok kuvvetliydi dediğiniz gibi 3 aylıkken yere koydukmu dimdik durur adım atmaya calisrdi 11aylikken yürüdü ama