sebnem canım ya bizde sürekli bir salya durumu vardı 3. Ayından beridir salyaları akıyordu. Herşey sürekli ağzındaydı. Hele o parmaklar. Ama ne hikmetse son bir haftadır salya yok. Dikkat ediyorum akıtmıyor. Hala emin değilim tükürüğünü yutmayı mı öğreniyor yoksa dişler patlıyorda ondan mı durdu salyalar. Artık ikinci dişte anlarım inşaallah. Bir iki haftadır damakları bayağı setti dişler belli ediyordu kendini ama bana kalsa rahat 2 ayı var o dişlerin çıkması için. İki gecedir sürekli emiyor. Dün gündüz gün boyunca uykularında hep emdi bırakmadı beni. Gece de normal de ağlamaz ama hep ağlayarak emmeye kalktı. Bugün bir baktım dişi çıkmış. İkinci dişi anlayabilecek miyim bakalım. Ateş felan yapmadı yalnız 4-5 gündür ishaldi.