Kızlar bebeğim 7 ay 18 günlük . Hicbirsey yemek istemiyor . Kasık görünce kafasını sallıyor . Hiç bir şey yemiyor . 15 gün öncesine kadar az az yiyordu . Şimdi imkanı yok yemiyor . Sadece meme . Kilo kaybı yaşaRMI .gelişimi gerilermi diye korkuyorum . Görenler biraz zayıf diyor . 8 kilo . Yemesi için neler yapabilirim .