Mdl Ybb ye başlamak istiyorum. Kullanan anneler hangi markayı tercih ettiniz, memnun musunuz, kullanırken nelere dikkat etmek gerekiyor. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🙏
Defneyelin Mdl canım benim bir tanıdığım aldı kullandı. Tasarruf için ama bebeğini üşüttü. Tabi kaka çiş içine hapsetmiyor sanırım ve hijyenik değil. Enfeksiyon oldu bebek 2 aylıkken
Nuranaliii Mdl Yanii kusura bakmayın ama hangi çağdayız günümüz teknolojisiyle her bütçeye uygun bez üretilirken eskiden kullanılan bez 🙄Bence kullanıcaksanız iyi düşünün derim yıkaması filan zahmetlidir .. 🥰
Mdl _sutepe34 ben de pamuklu olduğu için daha sağlıklı diye biliyorum. Hijyen bakımından mı sağlıksızmış
Mdl AhmetAras hayır canım normal sürekli kullanmak için. yeni doğandan itibaren kullananlar var. Bebeğim 4 aylık
Defneyelin Mdl Evet sonuçta popo ıslak yani. Birde Makattan kana daha çabuk karışır herşey örneğin doktorlar bile fitil verin Yüksel ateşte şuruptan önce daha çabuk etki eder kana karışır der her zaman.
Mdl Siyahbeyazl bebeğim pişik vs olmadı ancak hazır bezlerin dokusundan rahatsız oluyor. (Birkaç çeşit denedim) bunun yanında Bezlerde kullanılan kimyasalların da bebek için uzun vadede zararlı olduğunu okudum birçok yerde
Sedefkartalice1903 Defneyelin doktorlar böyle bir şey demezler lütfen yanlış yönlendirme yapmayın. Önce parasetamol içeren şurup önerirler hatta dönüşümlü bile kullanmayın derler. Fitil en son verilebilecek bir şey.
Hayat16 Mdl daha doğal bezler var. Mesela sleepy natural. Yani hadi bebeği bir kenara koyalım. Benim annemin elleri mantar olmuş, bez yıkamaktan. Kim bilir bebeğe ne zararı vardır. Oturup kar zarar analizi yapmak gerekiyor. Her bez zararlı değil ya da ıslak mendil.
Mdl Nuranaliii sizin bebeğiniz için en iyi olanı elbette annesi olarak en iyi siz bilirsiniz. Tabii ki bu benim için de geçerli. Yine de Öneriniz için sağ olun 🌸