Kelebegimmmm 🧿 sütüm çok. Kızım hiç emmedi. En başından beri sağıyorum. Bir ay çok azdı mama ile takviye yapmak zorunda kaldım. Hırs yaptım sürekli sağdım biberonu dolduracağım diye sonra kanallar bi açıldı maaşallah diyeyim 🤣 sonra hep şükür anne sütü. 2,5 ayı doldurunca buzluktakileri çözmeye başladım bugün. Son ana kalsın istemedim.