Yapmayın arkadaşlar ya normal su bile bagirsaklarina o kadar sert geliyor ki bebeklerimizin dr. Sürekli söylüyor 6. Aya kadar sadece anne sütü diye, lütfen vermeyin siz için sütünüzden geçer zaten bebeklerinize yazık daha çok sancı yaptırmayın bağırsak ve midelerine. Daha bağırsakları düzene girmedi bebeklerinizin.