Mom0870 Yoğurtsuz sütsüz tatlı tarifi istiyorum. Şerbetli kek okumuştum bir yerde ama bulamadım. Kakaolu kek yaptım pek bi tatsız ve kuru geldi bana 😀🤦🏻♀️ Tatlıya çok düşkünüm yardım edin .
Mom0870 Deletedmom277 sosunda süt ve çikolata var sossuz yaptım suyunu fazla koydum ama yine de çok kuru oldu canım 🤦🏻♀️
Deletedmom423 Mom0870 ben yapıyorum arada sütlü bişey isteyincede sütlaç gibi soslu kek gibi o zmanda hindistan cevizi sütüyle yapıyorum
Deletedmom423 Mom0870 keki sade sodaylada yapabilirsin o zaman yumurtayla süte gerek olmuyor bide yumsak oluyor
Mom0870 Deletedmom423 onu da denedim canım soda karbonat ve iki damla limonla yaptım . Üzümlü tarçınlı yapayım bari tat versin ☺️
Deletedmom423 Mom0870 sende benim gibi sade kek sevmiyorsun galiba ondan bende sade kek hiç sevmiyorum onun için soslu yapıyorum onada hindistan cevizi sütüyle yapıyorum yaşadığımız yer biraz küçük başka süt bulamamıştım ondan denedim güzel oldu arada yapıyorum
Mom0870 defnesmomm ona da kaymak koyuyorlar genelde eşim Gaziantepli e bi de sadeyağ giriyor yoksa baklava çok bizde 😀 kendim yapacak kadar marifetli de değilim 😀
Deletedmom423 Mom0870 badem sütünü sevemedim ben kendim yapmayı denemiştim belkide ondan bilmiyorum belkide beceremedim😂
defnesmomm Mom0870 ben de antepliyim o yüzden yazıverdim, haklısınız 🤭 sade yağ faktörününü unutmuşum. Nutellalı sufle yapabilirsiniz, normalde tereyağ ya da margarin oluyor içerisinde ama sıvı yağ da iş görür. Hemen de pişiyor, vaktinizi çok fazla almaz 🦋
Mom0870 Deletedmom423 alayım ben hepsinden bi tadına bakayım belki severim eşim de tatlıya düşkündür ☺️ Evde her gün sütlü tatlı yapardım ben şimdi yapamıyorum boşluktayım 😀