15 günlüğüz. Sütüm yetmediği için mama veriyorum. Genelde 60 cc içiyor. Bazen daha az alıyor. Nadiren 70-80 cc içiyor. Her arandığında veriyorum 1.5 saatte bir aranıyor. En fazla 2.5 saat ara veriyorum. Siz bebeğinizi nasıl besliyorsunuz? Az içtiğinde sanki aç kalmasından korkuyorum. Siz nasıl besliyorsunuz?