Arkadaşlar 43 günlük bebeğim var. Ama bazen bebeğime karşı sinir olduğumu fark ediyorum. Ağladığında uyumadığında falan. Sonra ben ne biçim anneyim diyorum, yardım mi almalıyım. Başkaları hemen sahipleniyor sanki çocuğunu. Benim bazen bırakıp kaçasım geliyor. Benim gibi hisseden oldu mu hiç.😔😔