Mrsxscape rota aşısı ateş yapmaz. 2. Ay aşıları yapmış olabilir. Ancak 36.5 ateş değil lütfen boş yere kendinizi paniğe kaptırmayın. Yıpratmayın kendinizi. 38 i görmeden bence vermeyin. 38 olduğunda da üzerini inceltin. Islak mendille vücudunu silin gerekirse. Baktınız bunlara rağmen 38.1 - 38.2 gidiyor ondan sonra bir çay kaşığı calpol verirsiniz. Çünkü bu tip ağrı kesici ilaçların gereksiz ve fazla kullanımı karaciğer enzimlerine zarar verebiliyor, vücudunun ilaca bağışıklık kazanmasına sebep olabiliyor. Yazık bebişlerimize. Siz öncelikle sakin ölüm ve annelik içgüdülerinize güvenim. O içgüdüler size doğruyu gösterir 😊