Minaninannesii Minaninannesii url=https://hizliresim.com/ThQ7ho][img]https://i.hizliresim.com/ThQ7ho.jpg[/img][/url
Emircik Ellediğinde eline geliyorsa döküntü şeklinde egzama ama dümdüz se alerji olabilir ellediginde bişey hissetmiyorsan
Minaninannesii Emircik yanaklarında da vardı bir kaç gün sonra kabuk attı ve geçti ama gözü hala böyle elini attığımda hissediyorum ama kabuklanma yok yine de egzama mi oluyor
Minaninannesii minik_kizim biz de ek gıdaya başladık alerji sandım ama geçmiyor yarın doktora goturucem doktorunuz cevap verdi mi