Seyma16 Bebegim 1 aylık gaz problememiz var acaba ayaklarına acı elma yagi sürsem olur mu ? Deneyen var mı acaba ?
Doruksmet Seyma16 epilepsi yapan çocuğa malesef içirmişler haberi okudum.Ayaklarına birer damla göbek deliğine değdirmeden bir dama sürerseniz sıcak tutup hemen gazını çıkarıyor.Ben doğduğundan beri kullandım.Ama tabi tercih size kalmış
snr Seyma16 http://www.doktorumlabuyuyorum.com/saglik/aci-elma-yagi-sandiginizdan-daha-aci Bunu okuyun bence
Gzderdem Burda bi postta gördüm canım 2 bebeğe de sürmüşler hastanelik olmuş bebekler bence hiç girme o işe.gaz damlası falan kullan doktora danış..
Fneva Seyma16 ya aslına bakılırsa öyle çokta işe yardı diyemem yani tavsiye eder miyim bilmiyorum bence boşa aldım gaz ilacı ne kullanıyorsunuz
Fneva Seyma16 bütün gaz damlalarını denedim en çok memnun kaldığım sab simplex ve biogaia yı aynı anda kullanmak oldu isterseniz önce doktorunuza danışın sonra sizde bir deneyin
bng_bng Kayınvalidem sürüyodu ogluma hic bir ise yaramadı sonra da zararlı oldugunu ögrendim bir daha sürmesin diye attım denemeye degmez bence
Gzderdem [bilinmeyen] aa o kadar detaylı bilmiyordum canim. Ama ayaklarının altına sürülmüş sıkıca giydirilmiş gibi bişey de yazıyordu.