Aci Doğumdan sonraki ilk 3 ay , hamileliğin 4. trimester olarak geçer. Yani bebek hala sizin karnınızdaymış gibi hisseder. Şu anki durumunuz o kadar normal ki. Bunları yapmazsa üzülün aksine. Tek bildiği sizin kokunuz, göğsünüz, kalp sesiniz. Sürekli kucağınızda durmak istemesinin sebebi bu. Daha çok az süredir dünyada ve tek bildiği sizsiniz. Doya doya emzirin, koklayın, sarılın, öpün. Benim kızım ilk 3 ay yaka iğnemdi. Asla ama asla inmedi kucağımdan. Öylesine özlüyorum ki şimdi o zamanlarını. Siz de tadını çıkarın. 🌺