Ask2 hamileliğim çok zor geçti. İki güne bir hastaneye gidip serum yiyordum. Zofran diye bir ilaç kullanıyordum. Lohusalığımın 6. Gününe kadar sürdü. Ne yaşadığımı bir Allah bir ben bilirim. Su bile içemediğim günler oldu. Doğuma giderken sadece 2 kilo fazlam vardı. Doğumdan sonra tığ gibi kalmıştım. Karnımda Bebeği beslemek için özel vitaminler kullanıyordum. 3 buçuk kilo doğdu çok şükür. Sonra da süt alerjisi çıktı gene istediğim çoğu şeyi yiyemedim. Ama onun bir gülüşüne değer 😊