Aysss
Emzik tabiki sonuçta emzigi bırakma aşaması gelince bi şekilde biraktirirsin ama parmak Emme nasıl bırakılır ki
Ygz
[bilinmeyen] cocugun parmağını emmesi kadar normal bi durum yok hepimizin bebekleri parmak el emiyor sen sanıyomusunki emzik emince elini emmicegini benmkisi hem emzik emip hemde kenarından parmagını emiyor bazen emziğini atıp elini ağzına sokuyor doktorumda asla el emmesine karışma dedi 😂😂 bu bir reflekstir anne karnında başlar bu durum. eşyalarıda ağızlarına götürürler ağızıyla tanımaya çalışır ayrıyetten dişleri kaşınabilir o yuzdende olabilir kendini güvende hissetmek gevşemek içinde yapar yani kısacası el emmeyen bebek suan yok denilebilecek kadar azdır canım bunu sorun haline getirme sakın bırak emsin emzikte ver ayrıca büyük kolaylık olr senin icin 😍
Ygz
[bilinmeyen] belirli bir yaştan sonra bırakır canım merak etme bırak istediği kadar emsin bebişin 😘 benimkinin el emmesini görsen hırsla zevkle emiyor 😂