Maryhoney
yaklasık 20 aylık. herseyı yemiyor aslaaa. Hele ki goruntusu hosuna gitmez ise tabagı bile yaklastıramıyorım yanına.
ornek veriyorum ogle yemegi. Genelde pilav makarna cesıdı kesın yaparım. Yanına sulu yemek. Suluyu istemiyor diyelim. Pilav verırmıs gibi yapıp agzına suluyu veriyorım. Begenırse devam. Begenmez ise yemiyor tabi.
ogle yemeklerinde onune ıkı yemek koymaya 1 aydır basladım. Oncesınde tek yapıyordum. Ikı cesıt koyunca sıkılmamaya basladı yemekten.
tek yemekle 1-2 kasık alıp bırakıyordu.
( acıkmasını bekliyorum ozellıkle, min 3.5 saat bu onemlı. ac degılse onune gofret koysam yemez. aç bırakmak lazım ne yazık ki. )
bir de sevmediği bir sebzeyi/ meyveyi farklı sekıllerde/ yemeklerle veriyorum.
sürekli yemek arastırıyorum.
1 yasına kadar zeytin yerdi her sabah. Sonra bıraktı. 8 aydır ilk defa dün agzına sürdü mesela.
pes etmemek lazım. Bir de verecegım yemegın tadına kesınlıkle bakıyorum. İdare eder dedıklerımı bile yemiyor. Haklı ben de yemem :))
uzun olduuuuu 😋