Kızlar kızım dört aylık ama bu ay sadexe 300 gram almış kilosu düşük anne sütüyle besleniyor emmesi çok az bu. Yüzden kilo almıyor mama verdim ama yemedi midesini bulandiriyor doktorumuz kaşık mama vermemi söyledi aranızda veren varmı habgisi iyi hipp iyi de yine size de sorayım dedim verip vermemek arasında kararsizimda yoğurt elma muzda verebilirsin dedi ama erken değil mi sizce ne yapmalıyım