Ozlemzumraosman Bebegim 6 aylik istahsiz ara ara geliyor ve cok zor oluyor anneler sizler neler yapiyorsunuz bu donemlerde nasil basa cikabiliyorsunuz onerilerinizi bekliyorum🙏🏻
Sbhthll Benlmde öyle iştah hiç yok maalesef hele ki omlet tarzı şeyleri hiç yemez pütürlü olsun falan biz 7,5 aylığız fazla yemiyor bir iki kaşık anca
Obenimmelegim Benimde malszef iştahı azaldı göbeği kayboldu kafasına sallıyor istemiyorum diye zorla verincede yemek yemeği işkence gibi hissesirmek istemiyorum zorlamıyorum