Kızlar 2 aylık oğlum var. Geçen gün ilaç kullanıp emziremeyince sütüm gitmişti tekrar gelsin diye sürekli emziriyordum, şimdi baya geri geldi ama bu sefer de oğlum köpüklü yeşil sulu dışkılamaya başladı neden olabilir. Sürekli emmek de istiyor sütüm yetmiyo diye üzülüyorum. Yaşayanlar var mı neden oluyor?