ipek3 2 ay 8 günlük bebeğim gündüzleri uyumamaya başladı. Uyutuyorum gazdan dolayı kısa sürede uyanıyor. Bu ayda bu durum normal mi? ve ne zaman düzelir? 😑
Seferdeniz ipek3 1hafta sonra 2.ayımızı bitireceğiz gündüz en fazla yarım saat uyuyor gece 4 saat uyuduğu oluyor şükür
Dildeniz ipek3 düzelir bozulur böyle 2 yaşına kadar devam eder siz kafaya takmayın alışmaya çalışın zor gelecek ilk zamanlar ama alışacaksınız emin olun
Dildeniz ipek3 düzene girer siz ısrarcı olun uyutmaya çalışın pes etmeyin çünkü o sizi yönlendirir bu kez