Bengisu benimde bebegim 23. Günlük ,,sütüm yok diye mama veriyorum o da karnını doyurduğu için uyuyor 2 3 saat gündüzü ve geceyi ayırt etmesi için geceleri ışığı kapat ben ilk doğduğundan beri gece uyku saati gelinde ışıgı kapattım televizyonu açık bıraktım ki ışık olsun diye benimle çok dalga geçtikler ama şuan gece uyuyor ve gündüz de 8 gibi kalkıyor 10 11 gibi uyuyor yani aktifligini gündüze bırakıyor ,,senin bebegin doymadıgı için saat başı kalıyor bu çok kötü ben bile bu halde uykusuzluktan ölüyorum bi ara saat başı kalkıyordu şuan normal değişiyor dediğimi yap umarım düzelir doymadan uyuduğu zaman uyandır belki işe yarar