Berfin988 Kizlar bebişim 26gunluk emiyor gazini cikartiyorum hemen kusuyo bildigin butun emdigini posada degil sut bildigin ne yapmam gerekiyo hemen yatirmiyorumda 20dk omuzumda tutuyorum sindirsin diye iyice yatirinca yine kusuyo
KeremTalha_4153 Berfin988 10 aylık oldu oğlum ilaçlarla kusmuyoruz. Aynı sizinki gibi kusardı hemde devamlı. Allah yardımcınız olsun . Yastığını sık tutmaya yani biraz yüksek tutmaya çalışın. Bir çok yol demedim ama beceremedim devamlı kustu.. yani kendinizi yıpratmayın bu konuda sabirlı olun
Belinay19 Bizimde belli bı surec öyle geçti canım ağız dolusu kusuyordu reflü varmış yatarken yastığıni yüksek tuttuk hemen yatirip kaldirmadik hirpalamadan o şekilde geçti gitti çok şükür şuan 6 aylık
deryaikra Berfin988 bebekler doyduklarını anlamazlar benım kzıımda 38 gunluk bende oyleydım her agzını actıgında memeyi verıyodum yavrum ondan kusuyormus sımdı 2 saatte bır yedırıyorum her ıstedıgınde vermıyorum memeyi şimdi iyiz çok şükür