DogaLina benimde hiç olmamıştı hatta inanmıyordum atağa, 4. ay atağını çok zor geçirdik 5e girdik rahatlamıştık yine kötü olduk artık inanıyorum atağa 😂 bugün doktora götürdüm hasta mı yoksa diye doktor da bi şeyi yok belki büyüme atağı zamnındadır 3 4 güne düzelir dedi. Doktorda deyince demek ki atak varmış dedim 🤷🏻♀️😁