Morcivert061 2 aylıkken verem aşısıı olduk kızım 10 aylık ama aşı yerınde akıntı ve beyaz iltaap var daha önce kabuktu kabuk atmış. Neden olur bilginiz varmı acaba
Rainnn Morcivert061 Bizimde öyle olmuştu doktorumuz normal bi durum demişti aşı tuttuğu için öyle oluyormuş.
Birkoalaanasi 8 aylık hâlâ iz yeri belli bariz duruyor. Tuttuğunu gösteriyor diye okumuştum biryerde.
Morcivert061 Birkoalaanasi izi hep belliydide iltaap görünce korktum bi anda ama normalmiş sevindim 😊