GulcanAslan1 61Mucizem61 istediği her zaman emziriyorum ortalama 2 saate 1 :) yavaş yavaş tadım yaptırıyorum çünkü kendisi aşırı hevesli ben birşey yerken çok heyecanlanıyor ve ağzıma bakıyor sofraya oturduğumuz da da öyle ben ufaktan başladım 😊
Esracik Bu çok değişkenlik gösteriyor. Bazen 2 saattte bazen 3 saatte ezmiyorum. Ek herhangi bir şey vermiyorum . Bebeğim 3.5 aylık
Esracik demirboydoğdupundan beri 5-8 dk arası emiyor. 20 dk emziriyorum diyenlere şaşıyorum gerçekten
demirboy Esracik ya bende öyle emme süresi çok az ya da burdakilere göre az bilmiyorum. 5 dk emip bırakıyor 🙄
61Mucizem61 Esracik bende öyleydim bi kere hiç unutmuyorum 45 dakika emdi tam en az 20 dakika emiyordu ama 4 ay 22 günlük ve en fazla 10 dakıka 5 dakıka emip bırakıyor bu kadar