Bugün 2. Ay aşımız vardı. 2 aydır kontrollerde kadına çocuğumun 53 cm doğduğuna inandıramıyorum.
Geçen ay da ”Doğumda kaçtı?” dedi. 53 dedim, bana dönüp baktı;”53 cm mi?” dedi ve kendisi 54 ölçtü ama karneye gene 53 yazdı. Yanlış ölçmüşlerdir diyor.🤦🏻♀️🙄
Kilosunu da geçen ay da bugün de 1 kg nun üzerinde alamaz ya deyip kafasına göre sözde kıyafet fazlasını çıkarıyor ama kıyafet dediğim tek kat ince tulum…
geçen ay 350 gr, bugün de 100 gr eksik yazdı.
Hadi kilo neyse tamam da bugün de boyu 57 çıktı, kaç doğdu ki? Diyor. Ben yine söyledim, yine şaşırarak baktı. Ben gene de 56 yazıyorum dedi. İlginç yani.🙄🤦🏻♀️
Makarasına “ortalamayı ben düşürüyorum bana bakmayın:), babası çok uzun” dedim ama bu kadar şaşılacak ne var anlamadım. 55cm doğan çocuk biliyorum ben.
İlk çocuğumda da aynı yerde farklı bir hemşire sorgusuz sualsiz kan ilacı kullanmam için diretiyordu ve “doktorum tahlilsiz verilmesini önermiyor, tahlil yaptırayım ondan sonra” dediğim için “zeka geriliği olursa görürsün sen” falan demişti.
Anlayamıyorum özellikle sağlık ocağı hemşirelerinin bu hadsiz ve ısrarcı davranışlarını ya.
Bıktım gerçekten gidesim gelmiyor. Her konuda aşırı ısrar, yalnız ben bilirim tavrı…🤦🏻♀️