AtaTrkmn Seyyahyolcu bikaç gündür kullanıyorum anneler günü hediyesi almış eşim arzum markası memnunum şimdilik katı gıdalarıda parçalıyor oğlumada elmalı yoğurtlu cevizli yaptım baya sevdi🙏