rknrdvneyll Merhaba anneler bebeğim 20 günlük her duş sonrası saatlerce ağlar uyumaz gaz sancısı varmış gibi huzursuzlanır aynı durumu yaşayan varmı acaba tavsiyeleriniz nelerdir teşekkür ederim şimdiden
Pisi rknrdvneyll gazdan dolayıdır büyük ihtimal benim oğlumda çok ağlardı. 4 aylık olacak biraz hafifle gazımız. Banyoda kucağımda yıkıyorum hiç ağlamıyor.
HaticErkanMiran rknrdvneyll aslında banyo onu rahatlatması lazım bizim oglandada gaz çok her banyodan sonra maşallah 4 5 saat uyur deliksiz 2 yakın olucak