Gltbb Bebeğime çok sık olmasada sütüm olmadğında bazen hipp veriyorum Kızım 3 aylık kilosu düşük 5 kilo mama kilo aldırmamış bebelac gold kilo aldırır mı ?
Melegimsin Gltbb sma kilo aldiriyor canim yani bize sma aldrdi burdaki cogu anne smadan memnun tavsiye ederim
Deletedmom273 Gltbb hip tok tutmadı bizimkini çocuk ellerini yiyordu aclıktan bebelac gold ıyı diyorlar bilmiyorum onu denemedım
habibe_kzlkaya Deletedmom273 mamayla alakasi yok canim bizde hipp kullandık ama doydumuyordu yine kızım doktorum aptamil önerdi onuda kullandim ayni değişen bişey yok bide hip mama 350 gram ama tenekenin yarisi boş yani en son 60 tl alıyorduk şimdi fiyatı uçtu mamaların kızım 10 aylik oldu hala aynı aç ne versem yiyor yok demiyor ama maşallah kilosuda var 🤣 bayadir bebelac gold kullanıyoruz 900 gram yanında 350 gram hediyeli 105 tl migrosta haberiniz olsun canım
Edefne Gltbb ben de hipp combiotic kullanıyorum ilk ay 1,5 kilo almıştı şuanda da 1 kilo almıştır 1 hafta sonra 2 aylık olcak bebeğim, kontrolde öğrenicem. Gaz vs problemi yapmadı memnunum kendi adıma🌸
Defneyelin Gltbb Bizde bugün doktordaydık bize mamayı arttırın dedi. Değiştirmeyin dedi. Bizimki de az kilo almış
Smyfrt Gltbb bebelac Gold daha şekerli o yüzden çok fazla tok tutmuyor ve gaz yaptı çok kötü bizde ama hipp bize çok iyi geldi
Defneyelin Gltbb Hm anladım. Benim kardeşim de çok kusyormuş küçükken bende o da mamayla beslendi. Annemin işleri yüzünden. Ama şimdi kardeşim nazar değmesin çok sağlıklıdır. Grip bile zor olur. Bende yılda bir sefer
Smyfrt Gltbb bizim kilo alımımız çok iyi 6 aylıkken 10 kiloydu daha tartmadık şimdi ayda 1 kilo alıyordu hep
Gltbb habibe_kzlkaya bilgi için teşekkür ederim evet fiyatı yüksek bende en son 70 e almıştım ama parasında değilim yeterki biraz kızım toparlasın istiyorum