Guni92_ canım.bende sigarayı çok seven birisiydim hamileyken de günde üç tane icerdim ne zaman doğurdum emzirmeye başladım bıraktım çünkü süt korkuyordum koynumda uyuyordu ona sigaranın kokusunun sinmesini istemedim ağzıma bile sokmadim.💕 Böyle düşünebilirsin sende.. süt kalitesidir gaz bir bilgim yok 😊