Cigdemcey açıkcası 2 yaşına kadar bi tedavisi yok sadece kremlerle rahatlatabilirsin. Benim oğlum 15 aylık yavaş yavaş geçmeye başladı bepantol sensiderm kullandık mustelanın kremi pek işe yaramadı bizde çoğaldıkca ve yara açıldıkcada kortizonlu kremi var onu sürdüm sadece 2 gün oğlumda süt alerjisi vardı. Kakasında mukus kan falan var mı